Ga per direct aan de slag als fulltime Servicedesk Medewerke
Omschrijving
Onze opdrachtgever is een grote speler binnen de IT-sector met meer dan 80 medewerkers en is een specialist op het gebied van cloudtechnologie. Zij ondersteunen bedrijven bij het innoveren van digitale werkplekken en het verbeteren van dienstverlening met o.a. Office 365 en Microsoft Azure. Onze opdrachtgever begeleidt de klant intensief door het gehele veranderingsproces en is flexibel in zijn manier van werken. Er wordt op locatie gewerkt, op kantoor of bij de klant.
Hoe ziet jouw functie eruit?
Jij bent het aanspreekpunt voor inkomende meldingen (tickets) op technisch gebied en zorgt voor een juiste afhandeling van de binnenkomende problemen. Een complex probleem wordt door de 1e lijn servicedesk medewerker doorgezet en vervolgens komt deze op jouw bord te liggen. Na jouw beoordeling en registratie van het probleem probeer jij zoveel mogelijk zelf op te lossen. Je houdt contact met klanten en teamleden via de mail, chat en de online helpdeskportal. Zaken die jij niet kan oplossen worden doorgezet naar de 3e lijns collega's.
Jij hebt aantoonbare werkervaring met programma als Office 365, Sharepoint en Azure. Ook heb jij kennis van ITIL processen. Daarnaast sta jij in verbinding met de 3e lijn medewerkers en krijg jij de ruimte om door te groeien naar dit niveau. Er zijn dus voldoende doorgroeimogelijkheden richting functies als consultant en technisch specialist mogelijk.
Wat wij bieden:
- Een uitstekend startsalaris met reiskostenvergoeding!;
- Werken bij een mooi bedrijf binnen de IT-sector;
- Een prachtige informele werkplek aan het IJ;
- Uitdagende en afwisselende projecten;
- Veel zelfstandigheid binnen een gezellig team;
- Meerdere teamuitjes per jaar, zoals een ski trip, maandelijkse borrel en een gezellig teamweekend;
- Voldoende doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
- Interne trainingen en opleidingen.
Wat wij vragen:
- Minimaal afgeronde hbo-opleiding
- Minimaal afgeronde hbo-opleiding
- Werkervaring in een soortgelijke functie binnen de IT-sector;
- Jij hebt een uitgebreide kennis van programma's als Office 365, Sharepoint en Azure;
- Jij hebt kennis van ITIL processen;
- Jij bent klantgericht, communicatief vaardig en een echte teamspeler;
- Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!