ID: 4532
Klantenservice medewerker Schadeverzekeringen bij Nation...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Het doel van Nationale nederlanden is om de financiële dienstverlening persoonlijker en relevanter te maken voor haar klanten. De klantenservice van Nationale Nederlanden is dan ook constant bezig met het verbeteren van de klantbeleving. Herken jij je hierin en wil je graag onderdeel zijn van deze mooie groep uiteenlopende mensen? Lees dan snel verder en solliciteer!
Wat ga je doen?
Je komt te werken op de afdeling schadeverzekeringen voor de particuliere sector. In de dienstverlening van Nationale Nederlanden streven ze naar een echte TOP-klantbeleving. Goed luisteren om precies te achterhalen wat de situatie is en daarop inspelen is dan ook belangrijk binnen deze functie. Zo zorg je dat iedereen perfect en zorgeloos verzekerd is, waarbij je ook geen commerciële kansen onbenut laat.
Als klantcontact medewerker beschik je over:
Minimaal een MBO4 diploma
een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede telefoonstem
ervaring met (telefonisch) klantcontact
een commerciële instelling
een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
de mogelijkheid om ook in de avonden en op zaterdag te werken
Wij vinden het belangrijk:
dat je het probleem van een klant begrijpt en commerciële kansen ziet
dat je nieuwe informatie en systemen snel eigen maakt
dat je snel kan schakelen tussen verschillende taken
Jouw team:
Binnen het team met andere klantcontactmedewerkers zijn jullie hét aanspreekpunt voor de klanten. Met oog en aandacht voor de klant en zijn continu bezig zichzelf en de dienstverlening te verbeteren. De sfeer binnen het team is informeel. Flexibiliteit, verantwoordelijkheid en deskundigheid zijn belangrijke pijlers binnen het team. Dat betekent in de praktijk dat je open staat voor feedback en dat je onze klanten op een verrassende, professionele wijze telefonisch te woord staat en ervoor zorgt dat hun vragen in één keer goed worden beantwoord.
Wat bieden wij?
Nationale-Nederlanden biedt ruimte voor mensen met een no-nonsense mentaliteit. Een bedrijf waar je verschil kunt maken door jezelf te zijn. Nationale-Nederlanden is een werkgever die om mensen geeft en bijdraagt in jouw ontwikkeling in een omgeving die voortdurend in beweging is door en met enthousiaste collegas. Concreet:
Loon van €12,54 bruto per uur.
De mogelijkheid om het WFT diplomas (op kosten van Randstad) te halen.
Een gratis (en zeer smakelijke) avondmaaltijd als je een avonddienst werkt.
Keuze uit een min-max contract van: 20- 28 uur / 24- 32 uur / 28- 36 uur
Reiskostenvergoeding + veel parkeergelegenheden
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Het doel van Nationale nederlanden is om de financiële dienstverlening persoonlijker en relevanter te maken voor haar klanten. De klantenservice van Nationale Nederlanden is dan ook constant bezig met het verbeteren van de klantbeleving. Herken jij je hierin en wil je graag onderdeel zijn van deze mooie groep uiteenlopende mensen? Lees dan snel verder en solliciteer!
Wat ga je doen?
Je komt te werken op de afdeling schadeverzekeringen voor de particuliere sector. In de dienstverlening van Nationale Nederlanden streven ze naar een echte TOP-klantbeleving. Goed luisteren om precies te achterhalen wat de situatie is en daarop inspelen is dan ook belangrijk binnen deze functie. Zo zorg je dat iedereen perfect en zorgeloos verzekerd is, waarbij je ook geen commerciële kansen onbenut laat.
Als klantcontact medewerker beschik je over:
Minimaal een MBO4 diploma
een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede telefoonstem
ervaring met (telefonisch) klantcontact
een commerciële instelling
een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
de mogelijkheid om ook in de avonden en op zaterdag te werken
Wij vinden het belangrijk:
dat je het probleem van een klant begrijpt en commerciële kansen ziet
dat je nieuwe informatie en systemen snel eigen maakt
dat je snel kan schakelen tussen verschillende taken
Jouw team:
Binnen het team met andere klantcontactmedewerkers zijn jullie hét aanspreekpunt voor de klanten. Met oog en aandacht voor de klant en zijn continu bezig zichzelf en de dienstverlening te verbeteren. De sfeer binnen het team is informeel. Flexibiliteit, verantwoordelijkheid en deskundigheid zijn belangrijke pijlers binnen het team. Dat betekent in de praktijk dat je open staat voor feedback en dat je onze klanten op een verrassende, professionele wijze telefonisch te woord staat en ervoor zorgt dat hun vragen in één keer goed worden beantwoord.
Wat bieden wij?
Nationale-Nederlanden biedt ruimte voor mensen met een no-nonsense mentaliteit. Een bedrijf waar je verschil kunt maken door jezelf te zijn. Nationale-Nederlanden is een werkgever die om mensen geeft en bijdraagt in jouw ontwikkeling in een omgeving die voortdurend in beweging is door en met enthousiaste collegas. Concreet:
Loon van €12,54 bruto per uur.
De mogelijkheid om het WFT diplomas (op kosten van Randstad) te halen.
Een gratis (en zeer smakelijke) avondmaaltijd als je een avonddienst werkt.
Keuze uit een min-max contract van: 20- 28 uur / 24- 32 uur / 28- 36 uur
Reiskostenvergoeding + veel parkeergelegenheden
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.