ID: 11251
Klantenservicemedewerker Zorgaanbieders (32 uur)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Met de strategie De meest vertrouwde verzekeraar ontzorgt Achmea een brede klantengroep. Achmea wil de verwachtingen van deze klanten overtreffen door voortdurend te verbeteren. Op de locatie in Apeldoorn dragen ze de verantwoordelijkheid voor diverse (zorg)verzekeringen.
Functieomschrijving
Jij bent het visitekaartje voor de zorgaanbieders. Binnen het contactcenter beantwoord je vragen vanuit de zorgverlener (huisartsen/ fysiotherapeuten/ GGZ) die gaan over contracten, machtigingen en vergoedingen. Wij zijn dan ook op zoek naar kandidaten die communicatief vaardig, klantgericht en leergierig zijn. Je durft je mening te geven en staat stevig in je schoenen. Wij zijn op zoek naar kandidaten die voor langere tijd 32 uur per week flexibel beschikbaar zijn. De afdeling is open van maandag t/m vrijdag van 8.00-18.00 uur.
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een WFT Zorg certificaat of je bent bereid deze binnen 3 maanden te behalen (op kosten van Adecco)-Enig kennis van de zorg is een pre-Duidelijke telefoonstem -Goede communicatieve en sociale vaardigheden en kunnen presteren onder druk-Je hebt een positieve en flexibele houding. -Je bent eerlijk en direct. Je gaat recht op je doel af en je doet wat je zegt.Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding en ervaring met callcenter werkzaamheden is een pré. De functie zal beginnen op de locatie in Zwolle, maar zal medio 2019 verhuizen naar Apeldoorn. Tot die tijd moet je bereid zijn in Zwolle te werken. Heb jij zin in deze uitdagende baan voor langere tijd? Mail ons jouw cv of bel ons!
Met de strategie De meest vertrouwde verzekeraar ontzorgt Achmea een brede klantengroep. Achmea wil de verwachtingen van deze klanten overtreffen door voortdurend te verbeteren. Op de locatie in Apeldoorn dragen ze de verantwoordelijkheid voor diverse (zorg)verzekeringen.
Functieomschrijving
Jij bent het visitekaartje voor de zorgaanbieders. Binnen het contactcenter beantwoord je vragen vanuit de zorgverlener (huisartsen/ fysiotherapeuten/ GGZ) die gaan over contracten, machtigingen en vergoedingen. Wij zijn dan ook op zoek naar kandidaten die communicatief vaardig, klantgericht en leergierig zijn. Je durft je mening te geven en staat stevig in je schoenen. Wij zijn op zoek naar kandidaten die voor langere tijd 32 uur per week flexibel beschikbaar zijn. De afdeling is open van maandag t/m vrijdag van 8.00-18.00 uur.
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een WFT Zorg certificaat of je bent bereid deze binnen 3 maanden te behalen (op kosten van Adecco)-Enig kennis van de zorg is een pre-Duidelijke telefoonstem -Goede communicatieve en sociale vaardigheden en kunnen presteren onder druk-Je hebt een positieve en flexibele houding. -Je bent eerlijk en direct. Je gaat recht op je doel af en je doet wat je zegt.Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding en ervaring met callcenter werkzaamheden is een pré. De functie zal beginnen op de locatie in Zwolle, maar zal medio 2019 verhuizen naar Apeldoorn. Tot die tijd moet je bereid zijn in Zwolle te werken. Heb jij zin in deze uitdagende baan voor langere tijd? Mail ons jouw cv of bel ons!