ID: 11245
Advertentie ID: #11245 is verwijderd van uw verlanglijst.
Medewerker Klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever verzorgt al jaren technisch en facilitair onderhoud voor diverse opdrachtgevers. Het gaat hierbij om het ontzorgen van het onderhoudsproces en de facilitaire activiteiten bij onze opdrachtgevers. Daartoe is een efficiënt Service Center ingericht voor 24 uur ondersteuning, 7 dagen per week.Bij start van jouw dienstverband kun je deelnemen aan de personeelsvereniging, waardoor je geen feest zal missen. Na 6 maanden krijg jij de mogelijkheid om jouw wft te behalen en jezelf verder te ontwikkelen binnen dit bedrijf .De kans bestaat ook dat jij in vast dienst gaat treden. Als kers op de taart heeft de nieuwe locatie beschikking over een fitnessruimte!
Functieomschrijving
Is regelen en organiseren jou op het lijf geschreven? Krijg jij energie van de nodige afwisseling in jouw werk? Lees dan nu verder!In jouw functie zal je dagelijks bezig zijn met diverse facilitaire vraagstukken omtrent gebouwbeheer van de verschillende klanten. Dit betekend dat jij zorgdraagt voor een oplossingsgerichte afhandeling van alle storingen, meldingen, incidenten en verzoeken. Samen met jouw team zorg jij ervoor dat er 24/7 bereikbaarheid is. Jouw rooster is hierdoor 6 weken van te voren bekend en er zijn voor jou zowel fulltime als parttime mogelijkheden.Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere:* Het volledig vastleggen, coördineren en afhandelen van alle werkaanvragen/ storingsverzoeken/ incidenten per e-mail of telefoon.* Het proactief meedenken met problemen van klanten / leveranciers.* Diverse administratieve taken.* Bewaken van deadlines en afspraken.
Functie-eisen
Jouw nieuwe werkgever verzorgt al jaren technisch en facilitair onderhoud voor diverse opdrachtgevers. Het gaat hierbij om het ontzorgen van het onderhoudsproces en de facilitaire activiteiten bij onze opdrachtgevers. Daartoe is een efficiënt Service Center ingericht voor 24 uur ondersteuning, 7 dagen per week.Bij start van jouw dienstverband kun je deelnemen aan de personeelsvereniging, waardoor je geen feest zal missen. Na 6 maanden krijg jij de mogelijkheid om jouw wft te behalen en jezelf verder te ontwikkelen binnen dit bedrijf .De kans bestaat ook dat jij in vast dienst gaat treden. Als kers op de taart heeft de nieuwe locatie beschikking over een fitnessruimte!
Functieomschrijving
Is regelen en organiseren jou op het lijf geschreven? Krijg jij energie van de nodige afwisseling in jouw werk? Lees dan nu verder!In jouw functie zal je dagelijks bezig zijn met diverse facilitaire vraagstukken omtrent gebouwbeheer van de verschillende klanten. Dit betekend dat jij zorgdraagt voor een oplossingsgerichte afhandeling van alle storingen, meldingen, incidenten en verzoeken. Samen met jouw team zorg jij ervoor dat er 24/7 bereikbaarheid is. Jouw rooster is hierdoor 6 weken van te voren bekend en er zijn voor jou zowel fulltime als parttime mogelijkheden.Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere:* Het volledig vastleggen, coördineren en afhandelen van alle werkaanvragen/ storingsverzoeken/ incidenten per e-mail of telefoon.* Het proactief meedenken met problemen van klanten / leveranciers.* Diverse administratieve taken.* Bewaken van deadlines en afspraken.
Functie-eisen
- mbo werk en denkniveau.* je bent zeer communicatief ingesteld, klantvriendelijk en servicegericht * je beschikt over administratieve vaardigheden.* je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar en bij voorkeur meer.* Je hebt ervaring met het gebruik van verschillende computersystemen.Wat biedt Adecco jou in deze functie?Naast een aantrekkelijk salaris, 8% vakantietoeslag en 24 verlofdagen (op fulltime basis), werken wij samen met jou aan je persoonlijke ontwikkeling. Zo heb jij gedurende je contract toegang tot GoodHabitz, een online platform met diverse trainingen en cursussen! Je krijgt wekelijks betaald en kan gebruik maken van een collectieve zorgverzekering. Na 26 gewerkte weken ga je bij ons deelnemen aan de pensioenregeling.Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Mandy Weggen via 0570-662640 of stuur een e-mail naar [email protected].