ID: 5560
Advertentie ID: #5560 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer Service Medewerker Vlaams/Frans
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Onze klant is uitgegroeid tot wereldwijde marktleider in hun medische vakgebied. Dankzij hun inzet en specialisatie op dit gebied hebben ze een diepgaand inzicht in de behoeften van hun klanten gekregen. Dit inzicht stimuleert hun innovatieproces. Ze zijn er trots op dat ze de gebruikers continu innovatieve oplossingen kunnen bieden.
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is op zoek naar een Vlaams en Frans Sprekende collega die het customer service team in Brussel zal versterken. De werkzaamheden worden uitgevoerd op het kantoor in Zoetermeer.De klant focus wordt nog sterker ingezet en om dit goed te ondersteunen zoeken ze een medewerker Customer Service DTC die zich volledig zal richten op outbound bellen.
Functieomschrijving
Functie-eisen
Sollicitatieprocedure
Brian Grunwald
[email protected]
+31 6 212 753 53
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is op zoek naar een Vlaams en Frans Sprekende collega die het customer service team in Brussel zal versterken. De werkzaamheden worden uitgevoerd op het kantoor in Zoetermeer.De klant focus wordt nog sterker ingezet en om dit goed te ondersteunen zoeken ze een medewerker Customer Service DTC die zich volledig zal richten op outbound bellen.
Functieomschrijving
- Het bellen van patiënten voor het maken van huisbezoeken voor de product specialisten, patiënt bijeenkomsten en educatie dagen. Dit voor nieuwe klanten en bestaande klanten.
- Segmenteert de markt aan de hand van voorop gestelde richtlijnen; gebruikt hiervoor de verschillende databases die beschikbaar zijn.
- Ondersteuning van de product specialisten op het gebied van het aanbieden en inplannen huisbezoeken en patiënten bijeenkomsten / Events
- Informeert en enthousiasmeer klanten door het beantwoorden van product en service gerelateerde vragen. Informeert over het volledige portfolio
- Vult het CRM systeem met de benodigde klantgegevens en zorgt tevens voor de opvolging van de benodigde acties
- Registreert klachten van klanten en brengt deze binnen in de organisatie
- Halen van het maximaal rendement op klantcontact, is medeverantwoordelijk voor het realiseren van de afdelingsdoelen
- Diverse administratieve taken
Functie-eisen
- MBO+ werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar ervaring binnen een Customer Service afdeling
- Ervaring met outbound bellen
- Vlaams en Frans vloeiend in woord en geschrift is een must
- Empatisch vermogen, ervaring in omgang met patiënten is een pré
- Servicegericht en klantvriendelijk
- Communicatief vaardig en een prettige telefoonstem
- Commerciële instelling
- Kennis van SAP/CRM en ERP systemen (bij voorkeur mySAP) is een pré
- administratief vaardig en gestructureerd
- Affiniteit met medische producten in combinatie met commercie is een zeer sterke pre
- Houdt van uitdagingen en werken uitdagingen in een dynamische omgeving
- Zelfstandig en oplossingsgericht
- Full time: 40 uur
Sollicitatieprocedure
Brian Grunwald
[email protected]
+31 6 212 753 53