ID: 9493
Advertentie ID: #9493 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Vacature: Medewerker verhuuradministratie | wooncorporat...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De oprdachtgever is een wooncorporatie in Amstelveen.
Functieomschrijving
Wil jij graag aan de slag bij een wooncorporatie binnen een open cultuur en met leuke collega's? Ga dan aan de slag bij onze opdrachtgever in Amstelveen als medewerker verhuuradministratie.
Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor de administratie rondom de verhuur van woningen. Jouw werkzaamheden zijn onder andere:
- Het verwerken van mutaties met betrekking tot huurders en huurovereenkomsten;
- Opstellen van afrekeningen van de verwarmingskosten en andere servicekosten;
- Schakelen met externe partijen zoals de VvE en andere instellingen;
- Verwerken van alle administratie rondom de contracten;
- Verder ben jij het aanspreekpunt met betrekking tot vragen die er zijn over contracten en servicekosten.
Functie-eisen
Functie-eisen:
- Jij bent in het bezit van jouw mbo of hbo diploma bijvoorbeeld richting sociaal juridische dienstverlening;
- Ervaring opgedaan bij een makelaar of vastgoedbeheerder is een pré;
- Kunnen werken met geautomatiseerde systemen en Officeprogrammas;
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
De woorden proactief, zorgvuldig en collegiaal omschrijven jou. Je houdt van aanpakken en bent communicatief zeer vaardig.
Arbeidsvoorwaarden
We bieden een functie van 6 maanden met uitzicht op vast dienstverband. Het is ook mogelijk om 28 of 32 uur per week te werken. En je ontvangt een salaris rond de 2500 euro op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je ervaring.
De oprdachtgever is een wooncorporatie in Amstelveen.
Functieomschrijving
Wil jij graag aan de slag bij een wooncorporatie binnen een open cultuur en met leuke collega's? Ga dan aan de slag bij onze opdrachtgever in Amstelveen als medewerker verhuuradministratie.
Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor de administratie rondom de verhuur van woningen. Jouw werkzaamheden zijn onder andere:
- Het verwerken van mutaties met betrekking tot huurders en huurovereenkomsten;
- Opstellen van afrekeningen van de verwarmingskosten en andere servicekosten;
- Schakelen met externe partijen zoals de VvE en andere instellingen;
- Verwerken van alle administratie rondom de contracten;
- Verder ben jij het aanspreekpunt met betrekking tot vragen die er zijn over contracten en servicekosten.
Functie-eisen
Functie-eisen:
- Jij bent in het bezit van jouw mbo of hbo diploma bijvoorbeeld richting sociaal juridische dienstverlening;
- Ervaring opgedaan bij een makelaar of vastgoedbeheerder is een pré;
- Kunnen werken met geautomatiseerde systemen en Officeprogrammas;
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
De woorden proactief, zorgvuldig en collegiaal omschrijven jou. Je houdt van aanpakken en bent communicatief zeer vaardig.
Arbeidsvoorwaarden
We bieden een functie van 6 maanden met uitzicht op vast dienstverband. Het is ook mogelijk om 28 of 32 uur per week te werken. En je ontvangt een salaris rond de 2500 euro op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je ervaring.