ID: 9890
Advertentie ID: #9890 is verwijderd van uw verlanglijst.
Medewerker Online Communicatie
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Caiway is een rap tempo groeiende, innovatieve en informele telecomprovider. Caiway levert diensten voor glasvezel(!) internet, IPTV en telefonie. Caiway is een succesvolle aanbieder en dat is ook precies de reden van de enorme groei. Een knappe prestatie in een sector met felle concurrentie en prijs-en kwaliteitsbewuste klanten. Die mooie groeicijfers komen Caiway niet aanwaaien, maar zijn wel de optelsom van passie voor hun klanten, (kei)hard werken, de drive om te innoveren en een gezonde ambitie. Hoe gezond? De komende jaren wil Caiway 500.000 nieuwe huishoudens op glasvezel aansluiten.
Functieomschrijving
Als Medewerker Online Communicatie ben je samen met jouw directe collegas verantwoordelijk voor het vergaren, ontwikkelen en publiceren van content ter ondersteuning van de medewerkers op het Klant Contact Centrum. Daarom is het belangrijk dat jij ervaring hebt opgedaan met CMS, Photoshop, HTML en CSS. Daarnaast weet jij hoe je moet werken met Google Analytics en deze data te analyseren, om deze vervolgens te vertalen naar verbeteringen.Je gebruikt weliswaar technische, maar duidelijke taal en beeld, waar de medewerkers daadwerkelijk wat aan heeft tijdens het doorlopen van de flows richting de juiste oplossing voor onze klanten. Je herkent en draagt verbeter voorstellen aan. Daarnaast publiceer je in samenwerking met Communicatie content rechtstreeks in het CMS van onze klantenservice paginas.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Als Medewerker Online Communicatie ben je onderdeel van een team van meer dan 100 enthousiaste collegas en kom je terecht op de afdeling Kwaliteit en Support. Caiway biedt jou een plezierige en afwisselende functie met veel eigen verantwoordelijkheden. De setting is no-nonsense, een beetje geeky en sterk samenwerkingsgericht. Fouten zijn toegestaan; jij leert namelijk van teamleden en zij van jou. Je verdient € 12,48 bruto per uur, ontvangt 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding. Jij krijgt maximaal 6 maanden de mogelijkheid om jezelf in de kijker te spelen bij een snelgroeiende organisatie. Bevalt dit van beide kanten, dan zal jij een contract aangeboden krijgen bij onze opdrachtgever voor 6 maanden. Go for IT!
Sollicitatieprocedure
Ben jij geïnteresseerd in de functie Medewerker Online Communicatie? Reageer dan snel door op de solliciteer button te drukken. Wij zullen van de reacties een selectie maken en indien wij een match zien met jouw profiel jou uitnodigen voor een kop koffie bij Careermaker. Vanuit hier zullen wij jou verder inlichten over de procedure. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen een video op te sturen. Dat kan via [email protected]. Wil je meer informatie over de vacature, bel mij dan via 010 444 56 40. Ik hoop jou snel te ontmoeten!
Caiway is een rap tempo groeiende, innovatieve en informele telecomprovider. Caiway levert diensten voor glasvezel(!) internet, IPTV en telefonie. Caiway is een succesvolle aanbieder en dat is ook precies de reden van de enorme groei. Een knappe prestatie in een sector met felle concurrentie en prijs-en kwaliteitsbewuste klanten. Die mooie groeicijfers komen Caiway niet aanwaaien, maar zijn wel de optelsom van passie voor hun klanten, (kei)hard werken, de drive om te innoveren en een gezonde ambitie. Hoe gezond? De komende jaren wil Caiway 500.000 nieuwe huishoudens op glasvezel aansluiten.
Functieomschrijving
Als Medewerker Online Communicatie ben je samen met jouw directe collegas verantwoordelijk voor het vergaren, ontwikkelen en publiceren van content ter ondersteuning van de medewerkers op het Klant Contact Centrum. Daarom is het belangrijk dat jij ervaring hebt opgedaan met CMS, Photoshop, HTML en CSS. Daarnaast weet jij hoe je moet werken met Google Analytics en deze data te analyseren, om deze vervolgens te vertalen naar verbeteringen.Je gebruikt weliswaar technische, maar duidelijke taal en beeld, waar de medewerkers daadwerkelijk wat aan heeft tijdens het doorlopen van de flows richting de juiste oplossing voor onze klanten. Je herkent en draagt verbeter voorstellen aan. Daarnaast publiceer je in samenwerking met Communicatie content rechtstreeks in het CMS van onze klantenservice paginas.
Functie-eisen
- MBO-4/HBO werk en denk niveau;
- CMS-ervaring is een must, Photoshop, HTML en CSS kennis is heel welkom;
- Analyseren performance (vb.: Google Analytics) en door vertalen naar verbeteringen;
- Je werkt planmatig en stelt de juiste prioriteiten;
- Je taalvaardigheid is subliem en werkt nauwkeurig;
- Bereidheid de extra stap te zetten, ook als dat niet tijdens kantooruren lukt;
- Je bent voor 24 tot 36 uur flexibel inzetbaar van 09:00 uur tot 17:00
Arbeidsvoorwaarden
Als Medewerker Online Communicatie ben je onderdeel van een team van meer dan 100 enthousiaste collegas en kom je terecht op de afdeling Kwaliteit en Support. Caiway biedt jou een plezierige en afwisselende functie met veel eigen verantwoordelijkheden. De setting is no-nonsense, een beetje geeky en sterk samenwerkingsgericht. Fouten zijn toegestaan; jij leert namelijk van teamleden en zij van jou. Je verdient € 12,48 bruto per uur, ontvangt 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding. Jij krijgt maximaal 6 maanden de mogelijkheid om jezelf in de kijker te spelen bij een snelgroeiende organisatie. Bevalt dit van beide kanten, dan zal jij een contract aangeboden krijgen bij onze opdrachtgever voor 6 maanden. Go for IT!
Sollicitatieprocedure
Ben jij geïnteresseerd in de functie Medewerker Online Communicatie? Reageer dan snel door op de solliciteer button te drukken. Wij zullen van de reacties een selectie maken en indien wij een match zien met jouw profiel jou uitnodigen voor een kop koffie bij Careermaker. Vanuit hier zullen wij jou verder inlichten over de procedure. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen een video op te sturen. Dat kan via [email protected]. Wil je meer informatie over de vacature, bel mij dan via 010 444 56 40. Ik hoop jou snel te ontmoeten!