ID: 3834
Medewerker Customer Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze relatie is een logistieke dienstverlener ten behoeve van de fashion-, retail- en life style industrie. Het bedrijf verzorgd voor haar klanten het afhalen, opslaan en afleveren van zowel hangende kleding als verpakte goederen. Met een groot aantal vestigingen in Nederland bedient zij een aantal van de meest gerenommeerde ontwerpers en retail ketens die er wereldwijd zijn.Werken bij dit bedrijf betekent werken binnen een toonaangevend, professioneel team van bekwame en gepassioneerde mensen, die op een duurzame manier bedrijven, markten en mensen met elkaar verbinden.In Twente heeft deze klant een vijftal locaties waar alle transport en logistieke werkzaamheden worden verricht. De activiteiten van deze klant zijn onder andere : Support vanuit inkoop, verkoop, logistiek, voorraadbeheer, distributie, warehousing, service, e-business en Customer Relation Management.
Functieomschrijving
Voor de nieuwe vestiging van Bleckmann Almelo zijn we op zoek naar een Customer service medewerker in de logistiek. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening naar de klant(en). Je fungeert als aanspreekpunt voor de klant met betrekking tot transport gerelateerde zaken om optimale klanttevredenheid te garanderen.Taken en verantwoordelijkheden:- Monitoren voortgang en realisatie van uitlevering van zendingen door vervoerders- Onderhouden van contacten met vervoerders met betrekking tot afwijkingen- Vastleggen van (gedetailleerde) gegevens in het informatiesysteem ten behoeve van opbouw klant rapportages- Proactief informeren van de klant over de transportstatus van goederen- Eerste aanspreekpunt voor de klant met betrekking tot transport gerelateerde problemen- Ontwikkelen van positieve relaties met de klant en de interne organisatie- Aannemen en afhandelen van klachten per mail en telefoon- Vastleggen van afhandeling van klachten en bewaken van de klachtenprocedure- Onderzoeken, aandragen oplossingen en alternatieven bij structurele problemen / klachten- Het uitvoeren van alle voorkomende (administratieve) werkzaamheden- Opmaken van klantrapportages (delivery performance).
Functie-eisen
- MBO werk- en denkniveau- Ervaring (3 jaar) in een soortgelijke functie- Ervaring binnen transport en logistiek- Uitstekende klantgerichte communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk- Uitstekende klantgerichte houding en het vermogen een goede relatie te onderhouden met klant(en) en de interne organisatie- Goede kennis en beheersing in Office (Word en Excel)- Uitstekende kennis en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift- Beheersing van Frans en / of Spaans in woord en geschrift is een pré- Accuraat, flexibel en stressbestendig- Flexibele instelling en bereid om op andere tijden te werken om aan de verwachtingen van de klant te kunnen voldoen.
Arbeidsvoorwaarden
- Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;- Geen autoritaire omgeving maar juist een prettige werksfeer waarin jij, samen met je collegas de bepalende factor bent;- Geen strakke werkkleding eis, je kan hier echt jezelf zijn; - Voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;- Een afwisselende functie met een hoge mate van zelfstandigheid;- DoorgroeimogelijkhedenVoel jij je geroepen voor deze functie? Reageer dan snel door op de sollicitatie button te drukken! Of mail je cv + motivatie naar: [email protected]. Voor vragen kan je bellen met: 088-5015075 en vragen naar Fatma Gunebakan.
Onze relatie is een logistieke dienstverlener ten behoeve van de fashion-, retail- en life style industrie. Het bedrijf verzorgd voor haar klanten het afhalen, opslaan en afleveren van zowel hangende kleding als verpakte goederen. Met een groot aantal vestigingen in Nederland bedient zij een aantal van de meest gerenommeerde ontwerpers en retail ketens die er wereldwijd zijn.Werken bij dit bedrijf betekent werken binnen een toonaangevend, professioneel team van bekwame en gepassioneerde mensen, die op een duurzame manier bedrijven, markten en mensen met elkaar verbinden.In Twente heeft deze klant een vijftal locaties waar alle transport en logistieke werkzaamheden worden verricht. De activiteiten van deze klant zijn onder andere : Support vanuit inkoop, verkoop, logistiek, voorraadbeheer, distributie, warehousing, service, e-business en Customer Relation Management.
Functieomschrijving
Voor de nieuwe vestiging van Bleckmann Almelo zijn we op zoek naar een Customer service medewerker in de logistiek. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening naar de klant(en). Je fungeert als aanspreekpunt voor de klant met betrekking tot transport gerelateerde zaken om optimale klanttevredenheid te garanderen.Taken en verantwoordelijkheden:- Monitoren voortgang en realisatie van uitlevering van zendingen door vervoerders- Onderhouden van contacten met vervoerders met betrekking tot afwijkingen- Vastleggen van (gedetailleerde) gegevens in het informatiesysteem ten behoeve van opbouw klant rapportages- Proactief informeren van de klant over de transportstatus van goederen- Eerste aanspreekpunt voor de klant met betrekking tot transport gerelateerde problemen- Ontwikkelen van positieve relaties met de klant en de interne organisatie- Aannemen en afhandelen van klachten per mail en telefoon- Vastleggen van afhandeling van klachten en bewaken van de klachtenprocedure- Onderzoeken, aandragen oplossingen en alternatieven bij structurele problemen / klachten- Het uitvoeren van alle voorkomende (administratieve) werkzaamheden- Opmaken van klantrapportages (delivery performance).
Functie-eisen
- MBO werk- en denkniveau- Ervaring (3 jaar) in een soortgelijke functie- Ervaring binnen transport en logistiek- Uitstekende klantgerichte communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk- Uitstekende klantgerichte houding en het vermogen een goede relatie te onderhouden met klant(en) en de interne organisatie- Goede kennis en beheersing in Office (Word en Excel)- Uitstekende kennis en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift- Beheersing van Frans en / of Spaans in woord en geschrift is een pré- Accuraat, flexibel en stressbestendig- Flexibele instelling en bereid om op andere tijden te werken om aan de verwachtingen van de klant te kunnen voldoen.
Arbeidsvoorwaarden
- Reiskostenvergoeding vanaf 10 KM;- Geen autoritaire omgeving maar juist een prettige werksfeer waarin jij, samen met je collegas de bepalende factor bent;- Geen strakke werkkleding eis, je kan hier echt jezelf zijn; - Voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;- Een afwisselende functie met een hoge mate van zelfstandigheid;- DoorgroeimogelijkhedenVoel jij je geroepen voor deze functie? Reageer dan snel door op de sollicitatie button te drukken! Of mail je cv + motivatie naar: [email protected]. Voor vragen kan je bellen met: 088-5015075 en vragen naar Fatma Gunebakan.