ID: 8107
Quality Analyst / Trainer
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Conduent heeft meerdere toonaangevende facilitaire callcenters in Nederland. Diverse organisaties besteden hun klantcontacten (bijvoorbeeld hun klantenservice) uit aan Conduent. Werk je voor Conduent dan werk je voor grote bekende (internationale) merken.
Functiebeschrijving
Jouw taken & verantwoordelijkheden:
De Quality Analyst / Trainer maakt deel uit van een wereldwijd team binnen Conduent. Dit team is toegewijd aan de transitie van outsourcingprojecten en de opbouw van medewerkersservicecentra wereldwijd. Het is een gecombineerde rol die je zal hebben in het team met de volgende taken en verantwoordelijkheden:
- Je ontwikkelt trainingsmateriaal en verzorgt trainingen over tools en processen;
- Je werkt aan kwaliteitszorgactiviteiten voor geselecteerde processen, hulpmiddelen en rapportage volgens het kwaliteitsborgingsplan;
- Je voert audits en beoordelingen / analyses uit van gegevens en documentatie;
- Je ondersteunt bij de ontwikkeling van systematische benaderingen voor het garanderen van diensten van hoge kwaliteit;
- Je integreert en aligneert de processen die het beste aansluiten bij de gewenste resultaten;
- Het continue verbeteren van producten, processen en systemen;
- Je voert alle QA-planinitiatieven uit op basis van gedefinieerde kwaliteitscriteria die voldoen aan de verwachtingen van de klant;
- Je garandeert een continue kwaliteitsverbetering via controlebevindingen, coaching, kalibratie etc.;
- Je volgt Quality Assurance-statistieken voor alle procesactiviteiten op een End-to-End-basis, rapporten worden hierbij verstrekt aan het management;
- Je verzamelt gegevens en levert rapporten en analyses aan volgens interne en/of klantaanvragen met betrekking tot training en kwaliteitsborging;
- Je begeleid en neemt deel aan de uitvoering van controlewerkzaamheden;
- Je verzorgt trainingen en coaching over de QA-bevindingen & opfriscursussen.
Functie-eisen
Wat wij vragen:
- Je hebt een natuurlijke interesse voor verbeteren van processen, kwaliteitsbewaking en ervaring in een functie waarbij dit tot uiting komt, is zeker een pré;
- Je bent ervaren in het geven van trainingen en coaching;
- Je hebt ervaring in een soortgelijke branche waarbij dynamiek, snelheid van schakelen en ambitie om te groeien een 2e natuur voor jou is / is geworden;
- Je bent in staat om zakelijke concepten, doelstellingen en klantvisie om te zetten naar duidelijke trainingsontwerpen;
- Je hebt sterke kritische en analystische vaardigheden;
- Je hebt een creatieve en innovatieve denkwijze;
- Excellente communicatieve vaardigheden, excellente schrijfvaardigheden en presentatieskills;
- Je hebt uitgebreide kennis van MS Office, waarbij PowerPoint en Excel essentieel zijn. Daarnaast is kennis van / ervaring met CRM systemen een pré;
- Je beheerst de Nederlandse en Turkse taal vloeiend. Jouw basis kennis van de Engelse taal is goed.
Arbeidsvoorwaarden
Waarom werken bij Conduent?
- Je gaat deel uitmaken van een nieuw Client Team welke volop in beweging en ontwikkeling is;
- Jouw inwerkperiode is gedegen voor de periode van 2-3 maanden op een van onze Conduent locaties in Europa;
- Werken bij Conduent betekent dat je ruimte krijgt voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling;
- Reiskostenvergoeding;
- Fulltime aanstelling;
- Marktconform salaris welke aansluit bij ervaring en opleiding.
Solliciteren?
Is jouw interesse gewekt voor deze vacature en kom je graag in aanmerking omdat jouw kennis, ervaring en ambitie aansluit bij hetgeen wij zoeken? Wij ontvangen graag jouw sollicitatie! Wil je eerst meer informatie? Dat kan door contact op te nemen met onze Recruiter, Milou Vissers. Email: [email protected].
Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
Meer informatie
Interesse in deze functie? Klik op onderstaande knop Solliciteer om direct te reageren.