ID: 924
Reporting Specialist
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Zoek jij een uitdagende, afwisselende functie met op de lange termijn doorgroeimogelijkheden en ben jij een commercieel, analytisch talent die niet bezwijkt onder druk? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Bedrijfsomschrijving
Voor het DOW Benelux Integrated Center in Terneuzen zijn wij namelijk op zoek naar een Commercial Reporting & Price Value Management Data Coördinator (officiële functienaam). De functie maakt onderdeel uit van de 'Commercial Center Support'afdeling. Het DOW Benelux Integrated Center voert administratieve diensten uit voor DOW en haar joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Het is een internationale organisatie waar meer dan 45 verschillende nationaliteiten voorkomen en meer dan 30 talen worden gesproken.
Functieomschrijving
Jouw taken zijn o.a. als volgt:
Functie-eisen
De ideale kandidaat voldoet aan onderstaand profiel:
Arbeidsvoorwaarden
Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? Solliciteer dan nu direct met een Engelstalig CV! Wij vinden het ook altijd leuk om een korte motivatiebrief te ontvangen waarin staat waarom jij de perfecte kandidaat bent.
Nadat je hebt gesolliciteerd ontvang je binnen één week een reactie. In het meest gunstigste geval is dit een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Na dit gesprek sturen we meteen je CV door naar onze klant waarna deze wordt bekeken door de teamleader van de afdeling. Als deze enthousiast is wordt er een sollicitatiegesprek gepland bij de klant en is het aan jou om de beste versie van jezelf te laten zien. Zodra de teamleader een beslissing heeft genomen nemen wij contact met je op en mogen wij je hopelijk verwelkomen als medewerker van De Pooter Personeelsdiensten. Wanneer je mag starten worden je reiskosten en eventuele tunnelkosten vergoed. Vanzelfsprekend is het salaris marktconform en daarnaast bieden wij je ook korting op je zorgverzekering.
Als medewerker van De Pooter Personeelsdiensten heb je één vaste contactpersoon waar je terecht kunt met al je vragen. Ook komen we jou geregeld bezoeken op de werkvloer om te kijken hoe het met jou gaat. We vinden persoonlijk contact erg belangrijk en willen dan ook dat jij jezelf thuis voelt bij jouw werkgever én de klant waar jij werkzaam bent.
Wij bieden je een fulltime functie voor langere tijd binnen een dynamische werkomgeving, marktconform salaris en doorgroeimogelijkheden. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Mocht je voor de functie in aanmerking te willen komen vragen wij je te solliciteren met een Engelstalig CV. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.
Bedrijfsomschrijving
Voor het DOW Benelux Integrated Center in Terneuzen zijn wij namelijk op zoek naar een Commercial Reporting & Price Value Management Data Coördinator (officiële functienaam). De functie maakt onderdeel uit van de 'Commercial Center Support'afdeling. Het DOW Benelux Integrated Center voert administratieve diensten uit voor DOW en haar joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Het is een internationale organisatie waar meer dan 45 verschillende nationaliteiten voorkomen en meer dan 30 talen worden gesproken.
Functieomschrijving
Jouw taken zijn o.a. als volgt:
- het maken van rapportages voor de verschillende DOW business;
- Data analyses maken over de verkopen van deze businesses;
- het verlenen van ondersteuning binnen het verkoopbeheersysteem (CRM)
- het geven van trainingen over CRM
- ontwikkelen van dashboards om prestaties en/of oplossingen van problemen te volgen
- fungeren als contactpersoon voor de verschillende accountmanagers
- deelnemen aan projecten.
Functie-eisen
De ideale kandidaat voldoet aan onderstaand profiel:
- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau
- je hebt bij voorkeur 1-3 jaar ervaring met Customer Service/Sales
- je beheerst de Engelse taal uitstekend (C1 niveau). Dit is een harde eis omdat de werkzaamheden en contacten veelal in het Engels zijn
- bij voorkeur heb je kennis van CRM of andere prijsstellingsinstrumenten
- je hebt goede kennis van MS Office
- je kunt goed omgaan met deadlines, goed in het onderhouden van zakenrelaties op verschillende niveau's en je bent proactief.
Arbeidsvoorwaarden
Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? Solliciteer dan nu direct met een Engelstalig CV! Wij vinden het ook altijd leuk om een korte motivatiebrief te ontvangen waarin staat waarom jij de perfecte kandidaat bent.
Nadat je hebt gesolliciteerd ontvang je binnen één week een reactie. In het meest gunstigste geval is dit een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Na dit gesprek sturen we meteen je CV door naar onze klant waarna deze wordt bekeken door de teamleader van de afdeling. Als deze enthousiast is wordt er een sollicitatiegesprek gepland bij de klant en is het aan jou om de beste versie van jezelf te laten zien. Zodra de teamleader een beslissing heeft genomen nemen wij contact met je op en mogen wij je hopelijk verwelkomen als medewerker van De Pooter Personeelsdiensten. Wanneer je mag starten worden je reiskosten en eventuele tunnelkosten vergoed. Vanzelfsprekend is het salaris marktconform en daarnaast bieden wij je ook korting op je zorgverzekering.
Als medewerker van De Pooter Personeelsdiensten heb je één vaste contactpersoon waar je terecht kunt met al je vragen. Ook komen we jou geregeld bezoeken op de werkvloer om te kijken hoe het met jou gaat. We vinden persoonlijk contact erg belangrijk en willen dan ook dat jij jezelf thuis voelt bij jouw werkgever én de klant waar jij werkzaam bent.
Wij bieden je een fulltime functie voor langere tijd binnen een dynamische werkomgeving, marktconform salaris en doorgroeimogelijkheden. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Mocht je voor de functie in aanmerking te willen komen vragen wij je te solliciteren met een Engelstalig CV. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.